joi, 20 ianuarie 2011

Pizza light

Ciao amici! Diseara la cina ce ziceti de o pizza buna, buna si usoara ca un fulg: Pizza cu brocoli si spanac.
Frumusetea la acest fel de mancare este faptul ca nu trebuie sa fii un mare chef ca sa o prepari. Ingredientele necesare le gasiti la orice magazin, fara prea mare agitatie.
- mini blat de pizza fara gluten - 1 cutie-350 gr
- Mozzarella 150 gr
-Spanac (bun ar fi crud, dar merge si congelat) 200 gr
- Brocoli 200 gr.
- 10 masline negre light
- Sos de rosii
- Sare si piper
Daca nu aveti tava de pizza, o tava de tarta will do the business just fine!
Fierbem spanacul si brocoli ( se poate si impreuna) timp in care ne jucam cu blatul de pizza. Eu ca sa-l intind bine sa iasa subtire, am presarat pe masa un pic de faina si l-am intins cu un facalet. Voi daca vreti puteti sa-l modelati din mana precum pizzerii adevarati. :)
Ca sa nu folosesc ulei pentru tava, am acoperit-o cu hartie de copt unde am intins blatul si i-am ridicat putin marginile. Pe deasupra am pus mozzarella din abundenta, sosul de rosii, spanacul, brocoli, maslinele si am presarat putina sare si piper.
Am bagat totul la cuptorul preincalzit la 180°C si am lasat in jur de 15-20 min (acest interval de timp variaza de la un cuptor la altul, cand incepe sa se rumeneasca e gata de papat).

Tips: Daca vreti sa adaugati sos picant ulterior,  puteti sa-l faceti din suc de rosii cu piper si ardei usturat.

Bon appetit!

Valoare nutritiva pentru o felie/portie:

Mini blat de pizza fara gluten Bauck Hof - 50 grame, 172 calorii, 2.1 proteine, 0.5 lipide, 39.3 carbohidrati, 0 fibre
Branza mozzarella Zottarella Light - 30 grame, 47.1 calorii, 5.7 proteine, 2.6 lipide, 0.3 carbohidrati, 0 fibre
Spanac (congelat), fiert - 50 grame, 12.5 calorii, 1 proteine, 0 lipide, 1.5 carbohidrati, 0.5 fibre
Broccoli fiert - 50 grame, 17.5 calorii, 1.2 proteine, 0.2 lipide, 3.6 carbohidrati, 1.7 fibre
Masline negre light Aro - 30 grame, 34.5 calorii, 0.2 proteine, 3.2 lipide, 1.9 carbohidrati, 1 fibre
Sos de rosii cu busuioc Barilla - 20 grame, 11.2 calorii, 0.3 proteine, 0.2 lipide, 1.9 carbohidrati, 0.5 fibre
---------------------------------------------------------------------------------------
TOTAL: 230 grame, 294.8 calorii, 10.5 proteine, 6.7 lipide, 48.5 carbohidrati, 3.7 fibre

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu