sâmbătă, 14 august 2010

The Last Airbender: film asa NU!

Inainte sa plec intr-o mini vacanta am zis sa ma duc sa vad filmul, The Last Airbender, care s-a anuntat a fi unul plin de actiune si cu multe faze la care sa raman masca.
Well, scenariull filmului The Last Airbender a fost scris de catre niste copii care au maxim 12 ani, fiindca altfel nu-mi explic replicile care ma faceau sa-mi smulg parul din cap.
De mult nu mi s-a mai dat sa vad un film atat de lame, la care ma oftic ca am platit pentru a-l viziona, plus 2 ore pierdute.
Actiunea se petrece cam asa: Lumea este impartita in 4 regate: Aer, Apa, Pamant si Foc. Cei care erau in regatul de Foc vroiau sa cucereasca si celelalte regate. In fiecare regat exista un "bender" care manuia dupa caz, aerul, apa, pamantul sau focul, pe post de arma.
Cumva imparatul regatului de Foc afla ca Avatarul face parte din regatul Aer si porneste in cautarea acestuia. Avatarul pe care toti il cautau se dovedeste a fi un copil de 10 ani, foarte intelept pentru varsta lui, care se gandea deja la viitorul sau, viata de familie etc.
Evident binele invinge intotdeaua si filmul se termina in ideea " au trait fericiti pana la adanci batraneti".
Imdb ii da 4,3 stele, iar de la mine primeste 2 pentru cele cateva scene (4) interesante atunci cand se lupta copilandru cu 10 evil fire boys.

joi, 12 august 2010

E bine sa stii dinainte ce te asteapta

Ca de obicei cei de la mentos au un spot tampit si amuzant.
Acesta este difuzat in UK si a fost realizat de catre agentia BBH, care are o istorie impresionanta.
Mereu mentos m-a dus cu gandul catre experimente, lucruri tampite pe care nu le-ai face niciodata, decat daca savurezi un mentos.
Orisicat mentos schimba perceptia de drops/guma/caramea care iti face dintii mai curati si mai albi. Acestia se axeaza pe fun-ul din viata fiecaruia si atunci cand savurezi un mentos trebuie sa te astepti la lucruri super bizare.
Cam ca in acest spot... Cine ar fi crezut ca un gandac poate sa aiba atata putere.

marți, 10 august 2010

Facebook vintage


Acest Ad este realizat de catre o agentie din Brazilia, Moma, pentru a promova seminariile Maximidia, in ideea ca totul se schimba repede si trebuie sa fii updated.
Acesta este unul dintre ele, pe restul puteti sa le vedeti aici.

luni, 9 august 2010

funky ice tea

In caz ca nu ati apucat sa vedeti spot-ul de la Lipton Ice Tea, now is the time! Dar nu cel pe care-l dau cei pe TV, ci varianta completa. Actorul Hugh Jackman ne baga intr-o stare fresh si eu una chiar mi-am dorit sa beau Ice Tea dupa ce-am vizionat spotul.
Cu acest spot cei de la Lipton Ice Tea au adus un plus mare brand-ului in sine si totodata este primul brand de bauturi care se asociaza cu o vedeta de cinema, Hugh Jackman devenind imaginea Lipton.
In prima luna de la lansare spot-ul a facut inconjurul lumii cu viteza luminii si altfel creand un mare buzz.

Hugh Jackman ne spune ce fun a fost acest proiect: "Când am văzut conceptul spotului am fost încântat, fiindcă cele mai frumoase clipe ale vieţii se sărbătoresc prin dans. Şi bărbaţii cei mai duri, când înscriu un gol la fotbal, dansează. Când te simţi bine, dansezi. Rareori ţi se cere să dansezi, de aceea mi-a plăcut scenariul. Sunt convins că publicului o să-i placă spotul, este pozitiv, energic şi mi-a oferit ocazia să-mi dovedesc multe dintre calităţile de dansator pe care le-am dezvoltat ca şi actor". „De obicei, îmi scot ghearele şi sfâşii, iar aici l-am imitat pe Justin Timberlake. Mi-a plăcut".

Agentia care merita toate creditele pentru un concept fresh este DDB, Paris. Spot-ul a fost realizat de catre regizorul Michael Gracey, unul dintre regizorii cei mai in voga in acest moment, cunoscut pentru filme precum Moulin Rouge sau Romeo si Julieta.