luni, 5 iulie 2010

Movie addict


Din capitolul mie imi place sa .. ma uit la filme ! Filme de actiune, comedie, romantice, SF , animatie etc. Cei drept nu ma dau in vant dupa filmele japoneze, dar merge unul din cand in cand, pentru amorul artei. Ultimul film vizionat, a fost Killers, pe care l-am vazut aseara la Plaza mall, ce-i drept un film slab, de vara. Singurul lucru care ma tinut in scaun a fost Ashton Kutcher.

Alt film de vara, Sex and The City, 2h 30' foarte plictisitoare, hai sa zic ca a avut vreo 3 scene interesante si funny, dar in rest 0. Am avut impresia ca l-au facut doar de dragul de-al face, ca sa arate ca pot si pentru a defila pe ecranele noastre cu tinute extravagant de scumpe, dragele noastre actrite de care ne indragostisem in serial.

Pentru cei care n-ati apucat sa le vedeti nu merita sa dati banii pe ele la cinema, eu macar mi-am luat bilet de student, lucky me.

Un film care mi-a placut foarte mult, dar nu a fost deloc mediatizat , este Unthinkable. Un thriller psihologic in care Samuel L. Jackson joaca rolul unui torturator pentru guvernul american.

Iar acum o sa fac un top a ceea ce-mi doresc sa vad, ca sa am o evidenta J.

1. Toy Story 3, Imax experience

2. Grown ups

3. The Ghost Writer

4. Inception

5. Salt

6. Knight and Day

7. The last Airbender

8. The Expendables

9. Despicable me

10. Wall street

Daca apucati sa vedeti din ele inaintea mea, astept sa-mi spuneti parerea voastra!

Un comentariu: