vineri, 17 septembrie 2010

Impresii de la Webstock 2010

sursa
Ieri la Hotel Radisson a avut loc Webstock 2010. Aceasta este o conferinta despre social media si tot ceea ce tine de acest domeniu in Romania.
Tot tamtam-ul a inceput in jur de ora 9 cu prima conferinta despre noi tendinte in social media. Printre speakeri s-a numarat: Cristian Manafu, care a vorbit foarte putin si a fost si gazda conferintei, Madalin  Vladu, de la Dedalus, ne-a prezentat research-ul facut pe Romania despre social media, iar Facebook a iesit pe primul loc, urmat de Hi5. Cel care ma surprins a fost Marco Kind, CMO Vodafone, unde ne-a spus ca pasiunile lui sunt brand-urile pentru care lucreaza.
In cea de-a doua parte s-a vorbit despre viitorul web-ului, iar cei mai reprezentativi oameni au fost: Alexis Bonte, CEO &Co-Founder eRepublik Labs, care a avut o prezentare foarte misto, dupa parerea mea cea mai reusita si Zoli Herczeg, Technology Evangelist, Microsoft. Acesta ne-a prezentat ceea ce inseamna cloud computing si de ce este util sa-l folosesti.
sursa
In sala de conferinte 80% din oamenii prezenti erau cu laptop-urile dupa ei sau iphone sau smartphone dupa care dadeau sms-uri sau tweets. Acestea apareau pe un ecran mare din sala in real time. Cumva m-am simtit prost ca nu am venit si eu cu mini media galaxy la conferinta.
Pot spune ca organizarea la aceasta conferinta a fost foarte buna, mai ales tinand cont ca a fost free. Chiar a fost totul facut la un nivel profesionist. Deasemenea mi-a placut si faptul ca puteai sa interactionezi cu oameni noi, importanti si faptul ca nu cred ca a lipsit vreun blogger cu notorietate de la acest eveniment.
Ce nu mi-a placut, daca pot sa spun asa; ca nu prea a fost interactiune intre speakeri si public, adica ne-am dus acolo sa aflam lucruri noi si din pacate prea putini au pus intrebari.
sursa

Orisicat a mai fost o sectiune care mie mi-a placut foarte mult, cea de Concepts - New Projects. Aici s-au prezentat 4 proiecte care s-au lansat de curand sau urmeaza sa fie lansate in viitorul apropiat. Proiectele care mi-au placut cel mai mult au fost: "Online Brands Ambassadors" - Stefan Stroe si Sergiu Machidon, Buzzmen si "The Unit" - Ciprian Gavriliu, Play TheBalls.
Proiectul OBA celor de la Buzzmen, se bazeaza pe marketing conversational pentru a creea buzz in jurul unor brand-uri.
Proiectul The Unit, este o aplicatie pentru advertising pe zonele din Romania, prin intermediul bloggerilor.
Au  mai fost doua proiecte, BuzzTwist - Razvan Tirboaca, Zoom Studios, despre comunicate de presa si TimeOP - Bogdan Bocse, Time OP, acesta este un program care se instaleaza pe PC si se poate vedea prin intermediul graficului timpul petrecut pe social media si nu numai si timpul muncit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu