miercuri, 29 septembrie 2010

Cum a fost prin agentie/agentii

Asa cum am scris ieri si probabil majoritatea dintre voi stiati, aseara a fost noaptea agentiilor. Eu am avut target precis, Wunderman!  M-am pregatit, mi-am luat ceva mov pe mine si m-am dus la sediul din str. Logofat Luca Stricai nr. 2.
Muzica si buna dispozitie se auzea de la capatul strazii, iar cum intrai in curte dadeai nas in nas cu promotarite de la Malboro, care cu ochisorii lor te fermecau, faceai o poza si primeai un stick simpatic cu poza pe el.
Batalia cea mare era tot in curte unde erau amplasate doua ecrane imense cu scaun si volan. Cumva jocul de formula 1 a acaparat pe toata lumea si deveneai un mic zombi in momentul in care te puneai in scaun si incepeai sa accelerezi. Dar la un moment dat intra si ratiunea in joc si trebuiau lasati si noii oaspeti, care stateau la coada.
In sediul cel mov te primea Dj-ul care mixa la receptie si unde erau amplasate doua boxe de puteau misca cladirea din loc. Iar in sala oficiala, multa lume bea, manca, radea si se distra, ca la un party misto.
Printre surprize a fost si ideea de a-l gasi pe OVI la ora 22:00 unde primeai un telefon Nokia C3. Atunci a inceput o nebunie totala, fiindca fiecare intreba daca "Tu esti Ovi?" si atmosfera s-a incins si mai mult.
Din pacate la celelalte agentii n-am ajuns, asa cum mi-am propus, dar am inteles ca la Leo Burnett nu s-a intamplat nimic, lumea nu stia de nici o petrecere. La Odissey portile erau inchise.
Sunt curioasa sa aflu cum a fost la Rusu si Bortun si la Headadvertising?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu