Ce se intampla acolo?
25 de participanti vor primi brief-uri si vor fi coordonati de oameni iscusiti din publicitate. Participanti sunt impartiti in echipe de cate 5 persoane, iar echipa care va avea cea mai reusita campanie va castiga sansa de-a lucra cot la cot in ritm alert cu zenii publicitatii, intr-una din agentiile partenere.
Coca-Cola Zero este brand-ul principal care sustine toata aceasta miscare si ne va racori mintiile de cate ori este nevoie pe parcursul a 10 zile.
In aceste zile ne vom afla toti La Motoare de dimineata pana seara pentru a face lucruri frumoase, creative si amuzante. Daca doriti sa vedeti ce anume am facut puteti sa ne onorati cu prezenta voastra din data de 29 iulie - 1 august. Aici puteti sa ne criticati munca sau sa ne laudati, dupa placul fiecaruia.
Pentru a participa la ADfel trebuiau trimise pe adresa acestora de mail urmatoarele: date de contact, cv, o scrisoare prin care trebuia sa argumentezi o campanie publicitara care te-a impresionat si in care departament dintr-o agentie de publicitate crezi ca poti face fata, dar mai ales poti lucra cu entuziasm 24/7.
ADfel a inceput in 2008 pentru a gasi noi talente ale publicitatii, iar anul acesta ma regasesc si eu printre participanti. O sa revin cu impresii si detalii picante in functie de timpul pe care o sa-l am, fiindca presimt ca va fi o saptamana ocupata si minunata.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu