luni, 9 august 2010

funky ice tea

In caz ca nu ati apucat sa vedeti spot-ul de la Lipton Ice Tea, now is the time! Dar nu cel pe care-l dau cei pe TV, ci varianta completa. Actorul Hugh Jackman ne baga intr-o stare fresh si eu una chiar mi-am dorit sa beau Ice Tea dupa ce-am vizionat spotul.
Cu acest spot cei de la Lipton Ice Tea au adus un plus mare brand-ului in sine si totodata este primul brand de bauturi care se asociaza cu o vedeta de cinema, Hugh Jackman devenind imaginea Lipton.
In prima luna de la lansare spot-ul a facut inconjurul lumii cu viteza luminii si altfel creand un mare buzz.

Hugh Jackman ne spune ce fun a fost acest proiect: "Când am văzut conceptul spotului am fost încântat, fiindcă cele mai frumoase clipe ale vieţii se sărbătoresc prin dans. Şi bărbaţii cei mai duri, când înscriu un gol la fotbal, dansează. Când te simţi bine, dansezi. Rareori ţi se cere să dansezi, de aceea mi-a plăcut scenariul. Sunt convins că publicului o să-i placă spotul, este pozitiv, energic şi mi-a oferit ocazia să-mi dovedesc multe dintre calităţile de dansator pe care le-am dezvoltat ca şi actor". „De obicei, îmi scot ghearele şi sfâşii, iar aici l-am imitat pe Justin Timberlake. Mi-a plăcut".

Agentia care merita toate creditele pentru un concept fresh este DDB, Paris. Spot-ul a fost realizat de catre regizorul Michael Gracey, unul dintre regizorii cei mai in voga in acest moment, cunoscut pentru filme precum Moulin Rouge sau Romeo si Julieta.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu