luni, 2 august 2010

Un loc cinstit la ADfel


Ieri a fost decernarea premiilor pentru cele 5 echipe care au participat la Atelierele ADfel. Costin Radu a fost cel care a avut onoarea sa anunte castigatorii, dar sa ofere si o critica constructiva echipelor.
Inevitabil am visat si noi la locul 1, dar stiam ca nu o sa-l primim fiindca ne-am dat seama inca de la prezentare ce anume am gresit. Asadar echipa formata de Diana(eu), Radu, Lore, Ioana si Corina, am luat locul trei, iar Costin a avut dreptate legat de greselile pe care le-am facut.
Asadar eu consider ca locul 3 este un loc cinstit pentru campania pe care noi am executat-o.
Insa surpriza a venit din partea locului 1 la care nu ma asteptam sub nici o forma sa castige cei din echipa 4,, care au facut o academie Coca-Cola Zero. Dar asa se intampla mereu, iepurele sare de unde te astepti mai putin.
Orisicat toata experienta a meritat la maxim indiferent de locul castigat. Iar pentru mine a fost important ca am putut sa impartasesc ideii alaturi de niste zeni ai advertising-ului.
Pe aceasta cale multumesc mentorilor: Costin Radu ( care a pierdut 2 duminici pentru invataceii ADfel), Stefan Stroe( care ne-a incurajat), Titus Dumitrescu (ne-a deschis ochii), Catalin Rusu ( ne-a redresat pe drumul cel bun), Costin Milu ( care ne-a spus ca ideile idioate conteaza).

2 comentarii: