vineri, 2 iulie 2010

I'm guilty, I love shopping


Noi fetele avem un simt ascutit cand vine vorba de shopping, precum vulpile cand isi cauta prada. La mine acest simt s-a instaurat inca din pruncie, cand ma trimitea mama sa fac cumparaturi de la chioscul de langa bloc. Varietatea mare de produse, ducea la decizie grea in a alege un produs.
Acum sa nu ma intelegeti gresit, pot sa ma si abtin, dar cand intru intr-un magazin, degetele incep sa ma manance, ochii mi se bulbucheaza si asa incep sa-mi aleg cate un produs, iar eu zic doar le probez, dar evident ca nu o sa se rezume doar la probat.
Azi am fost la real si de acolo am aterizat si in reserved de unde mi-am luat o rochita foarteeee draguta, dar pana la rochita am probat 2 perechi de pantaloni, o bluza o fusta si o pereche de sandale. Ce pot sa mai zic in apararea mea? Nimic, ajuta cumva ca a costat doar 69 ron? :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu