miercuri, 30 iunie 2010

Mie imi place sa...


Cum m-am incumetat sa-mi fac blog, m-am gandit sa incep prin a va spune despre prima si recenta pasiune a mea: Gatitul. Stiu ca pentru multe fatuci de varsta mea, gatitul este o alta limba straina greu de descifrat. Sa nu va ganditi acum ca sunt o gurmanda si d-aia am facut pasiune pentru gatit, nici gand! Chiar nu pot sa gust din ceea ce gatesc abia a doua zi...
Orisicat ideea este ca am inceput ca toata lumea prin a face lucruri simple si tot eram eu laudata ca ce bune sunt si am zis hai sa ne complicam un pic. Asa ca o sa va arat ce-am facut in ultimele cateva luni, mai special.

1. Paine de casa
2. Tortelini al forno
3. Pui cu smantana




3. Tarta cu capsuni si mascarpone
4.Cheesecake con dulce de leche


9 comentarii:

  1. Arata bestial cheescake-ul ala...daca nu e pe facebook e aici, asa ca tot una pentru mine...te urasc pentru pasiunea asta a ta..mai ales cand vine vorba de dulciuri..yummmyyy...acum papilele mele sunt 2000 de leghe sub ape :)

    RăspundețiȘtergere
  2. arata foarte bine si pun pariu ca si gustul e pe masura aspectului :) "keep up the good job" :P)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cine te-a invatat pe tine sa pui morcov si cartofi in puiul cu smantana?! :p

    RăspundețiȘtergere
  4. Tortelini arata foarte bineeee :) Care este reteta? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Ncu: Nu sunt cartofi in puiul cu smantana, sunt ciuperci. Iar morcovul da gust.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Monica, data viitoare cand mai fac te astept la mine. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Viorelia
    Tortelini reteta:
    1 vas iena/teflon
    500 gr tortelini cu sunca
    150 gr parmezan
    100 gr prosciuto/sunca
    20 gr unt
    3 rosii
    oregano
    cimbru
    piper
    sare
    1 varf de faina

    Se fierb tortelini, in tipul acesta se curata rosile si se pisea, pana iese un piure mai lichid, poti adauga si un pic de apa, apoi adaugi condimentele ( daca nu-ti place vreunul de sus poti pune ce vrei tu) si varful de faina, se mesteca bine bine, pana iese o pasta.
    Vasul se unge cu unt si se toarna tortelini, sunca sau prosciuto se taie bucatele si se presara pe deasupra, apoi un strat de sos si parmezan si iar sos. Se baga la cuptor in jur de 20 de min la foc mediu.
    Pana se formeaza o crusta ca in poza.
    Bon apetit!
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  8. cica, nu stiam ca ai aceasta pasiune :)..cine stie, poate in viitor poti sa-ti deschizi propriul business, si sa apari in revista mea;)

    RăspundețiȘtergere