duminică, 23 ianuarie 2011

Snow, cars and brands

 M-am trezit si cand m-am uitat pe geam si am vazut cat trebuie sa dezapesesc la masina in aceasta dimineataa, n-am avut tocmai ganduri fericite....

 Insa m-am dus cu gandul la cati soferi fara cauciucuri de iarna si fara experienta pentru asemenea vreme or sa fie pe sosea. Parca o sa vad la stiri titluri de genul: "5 masini s-au lovit in lant datorita zapezii".
Blogarind eu inainte de examen am dat peste noul spot de la Asirom pe blogul lui marius sescu.

Cu siguranta nu o sa vedem acest spot pe TV. Iar din punctul meu de vedere spotul este cam tras de par.







Intre timp cei de la Mercedes spun ca putem invinge moartea pe orice anotimp.





Iar Audi ca de obicei provoca rivalitatea intr-un mod fantastic.

4 comentarii:

  1. Superba reclama celor de la Audi....fantastica de-a dreptul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da este. Si mie mi-a placut foarte mult :) Dar si cea cu biblioteca este tare.

    RăspundețiȘtergere
  3. In reclama "Mercedes vs. Death" spilul este putin ascuns pentru majoritatea. Personajul care interpreteaza moartea, seamana foarte tare cu Ferdinand Piech, presedintele board-ului Volkswagen :). Parca acum, e mult mai amuzanta, nu? :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Haha, nu stiam asta Ionut. Merci pentru info... :)

    RăspundețiȘtergere