marți, 14 septembrie 2010

Surprize, Surprize de la Kinder


Nu acum mult timp ( 2-3 luni) faceam " trafic" cu oua Kinder Surprise, le gasisem la un chiosc care le aducea din Germania.
Atunci cand le-am vazut mi s-au umezit ochii si sufletul mi s-a umplut de bucurie, exact ca atunci cand eram mica si imi aducea mama. Evident ca am cumparat cateva si am dat vestea in toata tara. Toti prietenii ma invadasera cu cereri, ma si gandeam la un business cu oua kinder :)).
Tin minte ca atunci am si dat un mail celor de la Ferrero Romania ( importator oficial kinder), unde mi-am expus supararea si indignarea legate de aceste minuni, care mi-au facut copilaria fericita. Intradevar mi-au raspuns dupa o saptamana si mi-au spus ca nu e profitabil pentru ei sa le mai comercializeze.
Pentru mine nu a fost bai de profitabilitatea lor, fiindca aveam chioscul din piata care aducea saptamanal, dar acum cateva zile sa vad pe TV cum Kinder Surprise se intoarce si pe meleaguri pitoresti. Inseamna ca au facut un research mai amanuntit si si-au dat seama ca totusi va fi profitabil.
Spotul nu stiu exact pentru cine este facut: Pentru persoane de varsta mea care s-au bucurat la maxim de acest produs sau pentru copii din ziua de astazi care habar n-au ce minune este acest ou, tinand cont ca pasiunea lor cea mare este Wii sau alte jocuri pe PC, nicidecum sa colectioneze jucariile oferite de oul Kinder.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu