joi, 23 septembrie 2010

Bere...light!

Nu credeam ca o sa apuc ziua in care o sa vad alcool care nu ingrasa, dar uite cum surprizele se ivesc pe zi ce trece.
Berea germana DAB care activeaza inca din 1868 are in portofoliu si o bere diat (light). DAB se produce numai in Germania - Dortmund si este bere triplu filtrata.
Evident ca aseara cand am zarit-o pe raftul supermarket-ului nu m-am putut abtine sa nu cumpar una sa vad care este treaba. Eu nu sunt bautoare de bere si sincer nu prea fac diferenta intre ele, dar imi dau seama cand o bere e foarte proasta :).
Cat despre DAB diat pot spune ca are un gust bun, de bere cinstita, tare, curata si amaruie. De remarcat este faptul ca neavand caramel este indicata pentru diabetici, cei care tin diete sau sunt hiperglucidici.
Este bine ca cineva din aceasta industrie s-a gandit si la acest sector de public, care in mod normal nu au voie sa consume alcool datorita zaharurilor pe care le contine.
Publicul tinta pentru berea DAB este clasa muncitoare, dar sincer mie nu mi se pare tocmai ieftina pentru o bere de 0,33l.

Pret: 3,89 RON
Val. nutritiva: 33kcal/100ml
Se gaseste la sectorul cu alimente diat, bio, light etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu